Soffa

Egentligen så har jag en soffa. En vit nästan oanvänd klippansoffa från Ikea. Det är inget fel på den men för mig är det en "ungdomssoffa" som är stel och obekväm.. Jag tänker lite att jag vill inreda så som jag vill leva. Stel och omysig soffa? Nej tack.

Här är några soffor som jag har spanat lite extra på.


En "howardsoffa" från Mio. Oxford tror jag den heter. Hutlöst dyr men dunderskön. Blir det rea så tar jag mig en rejäl funderare!


En liknande modell hos ett lokalt möbelföretag. Inte lika supermjuk men då kommer man ju upp lättare.
Den var både billigare och större. Tror längden på denna var över 250cm.

Gillar verkligen den här typen av soffor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0